Veikala dizaina projekts - ko tas sevī iekļauj?

Veikala dizaina projekts

Pareizi izstrādāts pārtikas veikala dizaina projekts - Ko tas sevī iekļauj?

  • Izveidot emocionāli unikālu atmosfēru, ļaujot pircējam justies komforti. Pie citiem vienādiem nosacījumiem (cena, attālums, serviss, sortiments) pircējs izvēlas veikalu, kurš izraisa pozitīvas emocijas. Pie tam pareizi izveidota atmosfēra veido stimulu pilnīgi neplānotiem pirkumiem, palielinot primāro izdevīgumu saimniekam.
  • Skaidras un intuitīvi saprotamas navigācijas sistēmas. Brīvi orientējoties starp daudzveidīgā produktu klāsta, pircējs pavada veikalā nozīmīgi daudz vairāk laika.
  • Reklāmas noformējums. Papildus efekts un ietekmējoš instruments pārdošanas apjomu palielināšanai.
  • Viens no palīgiem pareizi organizēt dizaina – projekta izstrādi ir apgaismojums. Tieši pareizi izvēlēti apgaismes ķermeņi un pareizi izvietoti apgaismes ķermeņi, kuri pie tam ir ekonomiski elektrību patērējoši, veido nepieciešamos akcentus uz preci.
  • Plānot pārtikas veikala interjera projektu ir ļoti sarežģīti. Mēs izplānojam, kādas preces labāk salikt blakus, kādus nelikt blakus; kādās vietās pircējs veic neplānotus pirkumus; pa kuru ceļu pircējs virzīsies uz priekšu, kādai precei jābūt izvietotai virzoties pa šo ceļu; zonēt pircēju plūsmu.
  • Papildus plānojot tirdzniecības zāli, nepieciešams atcerēties par papildus apgaismojumu vitrīnām, nodaļām, kas pievilcīgi ietekmē kopējo dizaina projekta izstrādi.
  • Ne visi to zina – ir pārtikas veikala dizaina elementi, kuri darbojas uz emocionālo pircēja pusi. Veido nepieciešamo garastāvokli un izmantojot šos elementus Jūs varat spēcīgi izcelties sev līdzīgu pārtikas veikalu vidū, veidojot lojālu auditoriju. Pie tādām lietām var attiekties posteri, nepārspīlēta spilgtu krāsu izmantošana un daudz kas cits. Visi šie elementi nemaksā dārgi, bet var izveidot nepieciešamo atmosfēru pārtikas veikalā un dot jūtamu ekonomisko efektu. 
  • Ievērojot visas pircēju pirkšanas tendences un noformēšanas nianses tirdzniecības platībā, mūsu kompānijas speciālisti gatavi izstrādāt priekš Jums interjera projektu, kurš būs ne tikai pievilcīgs, bet arī peļņu nesošs. Papildus informāciju Jūs varat iegūt pie mūsu kompānijas pārstāvjiem.

Veikala dizaina – projekta uzdevums.

  • Kopējā koncepta izstrāde un viņa pozicionēšana tirgū
  • Tirdzniecības zāles un palīgtelpu pareiza funkcionālā zonēšana
  • Pircēju plūsmu sadalīšana
  • Tirdzniecības zāles dizaina izstrāde, to krāsu gamma un krāsu koncepts

Dizaina – koncepta izstrāde veikalam.

Dizaina -  koncepts veikalam veidojas uz firmas izstrādāta stila un sevī iekļauj:

  • Zonēšanu
    • Telpu apskate, izpēte un uzmērīšana. 
    • Sienu, griestu pārbaude.
    • Komunikāciju pārbaude.
    • Tehnisko datu saņemšana par telpu.
  • Tehniskā uzdevuma saņemšana no pasūtītāja
    • Pasūtītāja vēlmju un prasību izskatīšana, maksimāla vēlmju ievērošana, proporcionāli plānotajiem ieguldījumiem.
  • Aprīkojuma izvietošanas plāns Autocad formātā
    • Balstoties uz telpu izmēriem un tehnisko uzdevumu izstrādājas vairāki zonēšanas un noformēšanas varianti telpai.
    • Pasūtītāja izvēlētais variants tiek izstrādāts tālāk.
  • Konceptuālā un plānoto risinājumu saskaņošana
    • Pasūtītāja izvēlētā varianta tālāka izstrāde un detalizācija.
    • Grīdas noformēšanas plāns ar krāsu un materiālu uzrādīšanu
    • Griestu noformēšanas plāns
    • Foto – koncepta galvenie principi
    • Apgaismojums (gaismekļu tipi un to aprakts, izvietošanas plāns, spektrs)
  • Veikala brendēšanas principi,( ja nepieciešams 2D un 3D formātā)
    • Materiālu kolāža un krāsas veikala iekšējai apdarei
    • Tirdzniecības aprīkojuma standarti
    • Speciālo zonu noformēšanas standarti un to iekārtošana
      • : kases zona
      • : augļu/dārzeņu zona
      • : darba vietas
      • : plauktu zona
      • : navigācijas sistēma un apzīmējumi
      • : komunkācijas pakalpojumi
  • Veikala modelis, detalizētas dizaina skices (ja nepieciešams 3D formātā)
  • Veikala fasādes noformēšana, logu vitrīnu noformēšana
  • Veikala – dizaina projekta saskaņošana ar pasūtītāju
    • Pēc pasūtītāja projekta izskatīšanas un saskaņošanas tiek veikta aprīkojuma un nepieciešamo materiālu daudzumu sastādīšana. 
  • Aprīkojuma daudzumu saskaņošana un pasūtīšana
    • Aprīkojuma daudzuma saskaņošana ar pasūtītāju.
    • Aprīkojuma pasūtīšana ievērojot piegādes termiņus, informējot pasūtītāju.
  • Vizuālā marčendaizinga vadīšana
    • Pareiza preču izvietošana plauktos ievērojot pārdošanas un izvietošanas principus.

Veikals – līdz atslēgai: pakalpojuma priekšrocība

Viens no prioritāriem darbības virzieniem mūsu kompānijai ir tirdzniecības platību projektēšana un realizācija līdz atslēgai (projekta nodošanai). Kompleksā pieeja ļauj mums pamanīt pašas mazsvarīgākās (pirmā acu uzmetienā), detaļas. Ja Jums nepieciešams pārdodoš, kvalitatīvi projektēts interjers, kurā ievērotas visas nianses, griežieties mūsu kompānijā – mūsu speciālisti atrisinās šo uzdevumu ātri un profesionāli. Mūsu kompānijas komandai ir visi zināmie mūsdienu pārtikas interjera paņēmieni, tai skaitā arī oriģināli gaismas risinājumi, kas var ietekmēt interjeru un kas nav līdzīgi nevienam citam pārtikas veikala interjeram.